El Consell de l'Estudiantat de l'EPS celebra la seva primera assemblea del curs 2012-13

IMG_1063 (13)

El passat 26 de setembre es va realitzar la primera assemblea del curs 2012-13 del Consell de l'Estudiantat de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (CE EPS).

Ferran Espasa i Marc Tarrés, coordinador i sotscoordinador del Consell, respectivament, van explicar a la vintena de nous alumnes que van assistir a la reunió informativa, que és, com funciona i com poden formar part del CE EPS. Així mateix van referir-se als diferents organismes de la UdL on el CE EPS hi té representació: Consell de l'EPS, Consell de la UdL, Junta d'Escola, Comissió d'Estudis, Comissió d'Avaluació Curricular, Comissió Electoral, Departaments adscrits a l'Escola, ... i als serveis que ofereix el CE EPS a l'alumnat (Exàmens, allotjament, assessorament acadèmic, Borsa de repàs, enquadernacions, ...)

Finalment van animar a tots els assistents a formar part del Consell i  així participar i contibuïr  en les decisions adoptades per aquest òrgan de representació dels estudiants en els organs de govern i representació de la Universitat.

203491_114817578580204_1339573_n