El Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE, es situa com la 3a titulació en elevat rendiment de tot el sistema universitari català

IMG_1440

El Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses que oferta l'Escola Politècnica Superior conjuntament amb la Facultat de Dret i Economia de la UdL es situa com a tercera titulació en elevat rendiment (Major nombre de crèdits aprovats) de tot el sistema  universitari català segons l'últim rànquing de Unportal.net.

Unportal.net ha publicat el seu  Top 10 on mostren una sèrie de rànquings d'estudis que pretenen visualitzar les preferències del estudiants i, especialment, quins són els estudis on s'obtenen els millors resultats acadèmics i d'ocupació en el mercat laboral i les novetats de l'oferta universitària per al proper curs.

Les dades d'aquests deu rànquings procedeixen de tres fonts:
- Les opcions que van triar els graduats en la preinscripció del 2015.

- Les que fan referència a l'abandonament, graduació i rendiment dels matriculats han estat calculades per les universitats l'any 2015 i validades per la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat.

- I les relatives a l'ocupació s'han extret de l'última enquesta d'inserció laboral realitzada per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya durant els primers mesos del 2014 entre els estudiants que van obtenir el títol el 2010.

Es tracta del treball més recent i exhaustiu fet mai a Catalunya en matèria d'ocupació dels graduats universitaris.