El GREA Innovació Concurrent coordina un projecte europeu de doctorat sobre tecnologies i aplicacions d'emmagatzematge d'energia tèrmica

[caption id="" align="alignnone" width="470" caption="FOTO: GREA-UdL"]Els investigadors han fet la primera reunió a Brussel·les Foto: GREA-UdL[/caption] Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

La Universitat de Lleida (UdL) coordina la creació d'una xarxa europea per posar en marxa un programa de doctorat conjunt sobre tecnologies i aplicacions d'emmagatzematge d'energia tèrmica (TES). El projecte PhD on Innovation Pathways for TES compta amb un finançament de més de 4,3 milions d'euros del programa del programa d'investigació i innovació Horizon 2020 de la Unió Europea.

El projecte es du a terme  a través del grup GREA Innovació Concurrent de l'Escola Politècnica Superior i aplega  22 participants de 14 països comunitaris, 13 universitats, tres institucions de recerca, tres empreses i dos PIME.

La primera reunió d'aquest projecte, que té una durada de 36 mesos, va tenir lloc la setmana passada a Brussel·les.

En compliment de la Llei de Propietat Intel·lectual, podeu trobar el pdf d'aquesta notícia al Recull de Premsa de l'Oficina de Premsa de la UdL: http://www.udl.cat/serveis/oficina/Recull-de-Premsa.html