El GREA assessorarà en consum energètic l'Ajuntament de Puigverd

csm_Experimental_set-up_7d63382a20

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Un conveni de col·laboració que avui han signat  el rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández, i l'alcalde de Puigverd de Lleida, Benjamí Bosch suposa que investigadors del GREA Innovació concurrent de l'Escola Politècnica Superior de la UdL assessoraran l'Ajuntament de Puigverd de Lleida pel que fa al consum energètic de les instal·lacions i edificis municipals a més d'organitzar una sèrie d'activitats sobre sostenibilitat i estalvi energètic.

[caption id="attachment_13089" align="alignnone" width="471" caption="Els representants de l'Ajuntament de Puigverd i la UdL. FOTO: UdL"]Capturaadawdaw[/caption]

El conveni també contempla la cessió d'ús a la UdL dels terrenys del Camp temàtic d'energies renovables de l'Ajuntament, que es va posar en marxa al 2004, així com la construcció i instal·lació de nous cubicles i sistemes experimentals, tot sufragant les despeses d'electricitat i aigua.

La responsable del GREA i directora del centre de recerca INSPIRES, Luisa F. Cabeza, ha destacat la importància del conveni que uneix investigació, didàctica i sostenibilitat.