El Liquid Galaxy LAB al Vè Congrés Estatal RITSI d'Estudiants d'Enginyeria Informàtica, a Còrdova

logo-2014-600x540 (Custom)

El proper 27 de març, Andreu Ibàñez, coordinador del Liquid Galaxy LAB, presentarà l'experiència del Liquid Galaxy LAB al Congrés Estatal RITSI d'Estudiants d'Enginyeria en Informàtica, a Còrdova.

Amb una participació estimada de més de 2.000 estudiants de tot Espanya, la presentació tractarà sobre el programa Google Summer of Code, i l'experiència específica i única a Espanya del Liquid Galaxy LAB, en la qual dos alumnes de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van guanyar l'any passat les beques de Google i van tenir l'oportunitat de visitar la central de Google a Califòrnia.

El Liquid Galaxy LAB és un laboratori ubicat al Parc Científic de Lleida i dotat de material aportat pels signants del conveni: Universitat de Lleida, Ajuntament de Lleida, Parc Científic i l'empresa del Parc Ponent 2002.

Mes Info

PROGRAMA LIQUID GALAXY LAB PRESENTACIÓ A BUCAREST PROJECTES FINALS DE MÀSTER DE L'EPS AL LIQUID GALAXY LAB