El debat de Lleida Activa: L'EPS-UdL introdueix a l'Estat els màsters en modalitat dual (estudi + feina amb sou)

2013_06_EL_DEBAT_DE_LLEIDA_ACTIVA

El primer màster oficial estatal en modalitat dual en enginyeria informàtica de l'Escola Politècnica Superior de las Universitat de Lleida va ser el protagonista del  Programa El debat de Lleida Activa de Lleida TV que es va emetre el passat dissabte 10 d'octubre. En concret el programa es centrà en:

- Entrevista a Ferran Badia, vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL sobre l'inici aquest curs 2015-16 d'aquest màster en modalitat dual: màster amb feina i sou.

- Debat sobre els estudis de màster en enginyeria informàtica amb la Sra. Anna M. Vilaltella, consellera delegada d'Alter Software una de les dotze empreses participants en aquest projecte, Adrià Vall- llaura, estudiant del màster en Enginyeria Informàtica i Francesc Giné, director de l'Escola Politècnica Superior de la UdL.

Captura2