El dimecres 10 de març reprendrem les classes presencials per a l'estudiantat de 2n curs de grau de totes les titulacions de l'EPS

Seguint les indicacions del PROCICAT i del Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Qualitat, el proper dimecres 10 de març reprendrem les classes presencials per a l'estudiantat de segon curs de grau de totes les titulacions de l'EPS.

Les classes es duran a terme en format híbrid, tal com estava planificat a inici de curs: classes on-line per grup gran i classes presencials en els grups mitjans i de laboratori. Es seguiran els mateixos horaris que ja estan aprovats.

Us demanem, tant a professorat com a l'estudiantat, que respecteu al màxim les mesures de seguretat: distància, ventilació, codis QR,...

Recordeu, que en cas d'haver de comunicar casos de contagi, podeu trobar tota la informació i el procediment a la web de l'Escola (http://www.eps.udl.cat/ca/Covid-19/index.html).

És una bona notícia que puguem anar retornant progressivament a la normalitat i retrobar-nos a les aules. Esperem que poc a poc ho puguem anar estenent a la resta de cursos.