El director de l'EPS, al programa de Lleida TV, Lleida al Dia

giné

Avui, dimecres 9 de novembre de 2011, en Francesc Giné de Sola, director de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida serà el convidat de l'entrevista i posterior debat del programa de Lleida Televisió, Lleida al Dia, en el marc dels actes de cloenda del 20è aniversari de l'Escola Politècnica.

Lleida al Dia és un programa d'anàlisi de l'actualitat lleidatana presentat per Santi Roig. El programa s'ha convertit en un referent de Lleida TV, el canal de Televisió del Grup Segre que va començar les seves emissions al maig de l'any 2001. Quan a percentatge d'espectadors de la cadena sobre el total dels que veuen televisió, Lleida TV té un 7,2 per cent, el més alt de totes les televisions locals catalanes. Les hores de màxima audiència estan entre les 8 del vespre (hora d'emissió de les Notícies vespre) i les 23,00 hores de la nit (quan finalitza el programa Lleida al Dia).

Lleida tv

00:07'40"