Eleccions amb vot electrònic a l'EPS

IMG_8719

El proper 19 de novembre els estudiants de la UdL estan convocats a les Eleccions dels seus representats en els Òrgans de Govern i Representació de la UdL.

L'Escola Politècnica Superior i, en conseqüència el seu alumnat, formen part d'un pla pilot de la UdL referent a la votació electrònica:  tots els estudiants de l'EPS podran exercir el seu VOT ELECTRÒNIC a aquestes eleccions des de les 12:00h del 17 de novembre fins a les 12:00h del 19 de novembre.

IMG_8718

Amb l'objectiu de facilitar a l'alumnat la participació a les eleccions en la modalitat electrònica ahir es va  realitzar una primera jornada de simulació per provar la plataforma que ha desenvolupat el Grup de Recerca en Criptografia i Grafs de la UdL i l'empresa Scytl.

Premsa

5 de novembre de 2014