Elizabeth Alegre, ex-alumna de l'EPS, finalista als Premis Catalunya Construcció 2018

En la categoria de Millor TFG, pel seu Treball Final de Grau “Anàlisi i comparativa del cicle de vida de diferents solucions constructives”

Ens plau comunicar-vos que la nostra antiga alumna del grau en Arquitectura Tècnica, Elisabeth Alegre Cortasa, ha estat escollida finalista dels Premis Catalunya Construcció 2018 en la categoria de Millor TFG, pel seu Treball Final de Grau Anàlisi i comparativa del cicle de vida de diferents solucions constructives”, dirigit pel professor Albert Castell.

Cal destacar que es el tercer cop que un TFG de l’Escola Politècnica Superior ha estat escollit com a finalista dels Premis Catalunya Construcció en la categoria al Millor TFG: l’any 2017 va estar escollit finalista en Roger Martí i a l’any 2016 l’Eduard Zafra

En la present edició s’han presentat 7 treballs acadèmics, dels quals el jurat n’ha escollit 3 com a finalistes i un d’ells es el d’Elisabeth Alegre:

• Estudi i caracterització del ciment mallorquí – Joan Solivellas. EPSEB-UPC
  • Aspàrrena cap a un model sostenible: diagnosi – Miren Etxebarria i Guillermo Garcia. EPSEB-UPC
  • Anàlisi i comparativa del cicle de vida de diferents solucions constructives – Elizabeth Alegre. EPS-UdL

Tots els finalistes rebran el seu diploma acreditatiu i optaran al premi en la seva categoria, que es donarà a conèixer en el transcurs de la Nit de la Construcció. La gran trobada del sector de la construcció se celebrarà el proper 27 de juny al Paranimf de la Universitat de Barcelona, edifici emblemàtic ubicat a la cèntrica Plaça Universitat.