Els alumnes de l'EPS, protagonistes al Concurs de Borsa de la UdL

Els alumnes de l'Escola Politècnica Superior han copat les posicions de privilegi de la onzena edició del Concurs de Borsa organitzat per la UdL.

En concret, la primera posició ha recaigut en un grup del Grau en Arquitectura Tècnica (GAT) format per Anna Martín, Sergi Martínez, Laura Rosell i José Playa.

Així mateix, en l'equip classificat en segon posició (Arbek) es troben els alumnes Marc Reñé del Grau en Enginyeria Mecànica, Eduard Reñé del Grau en Enginyeria Informàtica i Laia Granados del Grau en Arquitectura Tècnica.

Finalment l'equip Coprobbers, que ha obtingut una meritòria tercera plaça, està format pels alumnes del Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses, Roger Capdevila, Josep Alòs, Daniel Galan i Bianca Padurean.

[caption id="attachment_9880" align="alignnone" width="469" caption="FOTO. Ítmar Fabregat - SEGRE"]Concurs de Borsa 2015.jpg[/caption]