Els alumnes de l'EPS voten els seus representants

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Els alumnes de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van celebrar ahir les eleccions per tal d'elegir als seus representants al Claustre de la UdL, a la Junta de l'EPS i als Consells dels dos departaments adscrits al Centre, el departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial i el departament de Matemàtica.

La participació del conjunt de l'estudiantat de la UdL va ser superior a la de les últimes eleccions, arriban a un 11,3%. Tot i això, malauradament, la participació a l'EPS va ser la més baixa de tota la UdL, amb un escàs 4,7%.

Fins al moment tan sols s'han fet públics els resultats pertanyents als representants al Claustre de la UdL. L'Escola Politècnica Superior estarà representada al Claustre per:

- AINA SALA I COLILLAS - VICTOR BERGE GIMENEZ - MIRIAM MEDINA PUJOL - JORDI SAPES PLANA - FERRAN ESPASA GALCERAN - JOSEP PON FARRENY - MARC ALBERT TARRES NAVARRA - CARLES MONICO

Premsa

29 de novembre de 2012