Els alumnes del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives presenten els seus projectes "Cadira EPS"

pràctica realitzada en el marc de l'assignatura d'Arts aplicades i disseny

El passat dijous 13 de gener en el marc de l'assignatura d'arts aplicades i disseny del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives de l'EP, els alumnes van realitzar una presentació pública dels seus projectes creats exclusivament per a l'empresa fictícia "Cadira EPS"

Els alumnes a partir d'un encàrrec "fictici", que genera el professor coordinador de l'assignatura, com a figura empresarial, Ferran Lega, desenvolupen un brífing creatiu per tal d'abordar les necessitats de disseny de l'empresa.

A partir d'aquest treball en grups han construït el brànding de l'empresa fictícia "Cadira EPS". Com en molts àmbits de les arts aplicades i del disseny actual a partir del desenvolupament de la imatge corporativa de l'empresa han fet un producte a través del disseny d'una cadira ecològica, feta de fusta sense claus ni cola. Per tal de crear-la han hagut de planificar l'estructura de la cadira, dissenyar en 3D el projecte i finalment com en tot procés, la construcció del prototip que ha sigut avaluat tant pels alumnes com pel professor.

La pràctica permet mostrar el desenvolupament transversal de diferents aspectes essencials de l'àmbit del disseny, ja que en un mateix projecte, s'han treballat diferents aspectes de l'àmbit del disseny com el disseny gràfic, el disseny industrial, El disseny tipogràfic i el disseny publicitari.