Els alumnes del Grau en Organització Industrial i Logística visiten el centre logístic d'Amazon del Prat de Llobregat

Ahir els estudiants del grau en Organització Industrial i Logística de l'Escola Politècnica Superior del Campus Igualada-UdL van visitar el centre logístic d'Amazon del Prat de Llobregat.

L’Empresa nord-americana Amazon, que va estrenar el centre logístic del Prat de Llobregat a finals de l'any 2017, obra les portes al seu públic amb visites guiades d’una hora a l’interior de la nau que té la capacitat d’emmagatzemar més de 25 milions de productes, en el que està considerat el centre logístic més gran del sud d’Europa:La superfície per on circula tota la maquinària és de més de 60.000 metres quadrats, que equivalen a un total de vuit camps de futbol. En canvi, el total de superfície construïda és encara més gran i fa 200.000 metres quadrats, com si es tractés de 40 camps de futbol.

Els alumnes van poder veure com treballen els empleats de la companyia i els robots Amazon Robotics, que tenen la capacitat d’aixecar fins a 1.500 quilos de pes.