Els alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica de l'EPS presenten els seus projectes

projectesMEINF (11)

Ahir, alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van presentar les seves idees de negoci que han desenvolupat a partir de les diverses sessions de focus group realitzades  i treballat en diferents assignatures del  màster.

projectesMEINF (12)

Els estudiants van dur a terme la presentació d'un projecte desenvolupat mitjantçant una  app de android i gestionats seguint principis agile amb metodologia scrum davant de professionals de reconegut prestigi del mon empresarial.  Aquest professionals els hi van fer suggeriments i comentaris amb la finalitat de millorar aquestes idees de negoci fer-les més viables i competitives en un hipotètic entorn real.