Els alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica participen en el workshop: bussines idea presentation

Aquesta setmana els alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior de la UdL han realitzat el workshop: bussines idea presentation.

Cada estudiant del màster en enginyeria informàtica va dur a terme una presentació de cinc minuts d'una idea de negoci davant uns hipotètics Bussines angels amb 100.000€ per invertir.

Al final de les presentacions cada estudiant ha decidit quins són els projectes més interessants de tots els que han presentat els seus companys i, en conseqüència, en els que invertiria  els "seus" 100.000€.

Les idees més recolzades pels Bussines angels es desenvoluparan en grup a diferents assignatures de la titulació amb la finalitat que, al final del quadrimestre, estiguin acabades i disponibles per la seva descàrrega per apart d'usuaris externs.

En l'àmbit dels negocis i del màrqueting un workshop es un esdeveniment en el qual els assistents poden formar-se sobre un determinat tema de manera intensiva. Es desenvolupa al voltant d'una una xerrada i algun tipus d'activitat que els permeti portar les informacions rebudes a la xerrada a la pràctica. La combinació entre la dissertació teòrica i el treball dut a terme pels propis assistents durant la trobada constitueix la principal característica d'un workshop. A diferència d'altres tipus d'esdeveniments, el workshop promou la participació activa dels assistents aconseguint enfortir l'aprenentatge i  fomentar el treball en equip, ja que els participants es desenvolupen en conjunt durant el taller.