Els alumnes del Màster en Enginyeria del Cuir visiten el Leather Cluster Barcelona

Els estudiants del màster en Enginyeria del Cuir de l'Escola Politècnica Superior del campus Igualada-UdL van asssitir ahir a una xerrada del Sr. Miquel Vila, assessor del Leather Cluster Barcelona, el conjunt format per més de 40 empreses de la cadena de valor de la indústria de la pell i A3 Leather Innovation Center UdL que aporten investigació, innovació i formació al sector, amb una una facturació agregada de més de 300 milions d’euros i amb més de 1.200 treballadors vinculats.

Posteriorment els estudiants van visitar el Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal de l'Anoia, l'adoberia Cal Granotes, que il·lustra la història de l’activitat adobera a Catalunya des del segle XI i l’Adoberia Bella, seu del clúster i centre europeu d’interpretació de la pell de qualitat, on han pogut conèixer de primera mà l'enorme patrimoni industrial d'Igualada.