Els enginyers són els titulats amb l'ocupabilitat més alta

1466415302_391287_1466419016_noticia_normal

A Catalunya, el País Basc i Madrid, més de la meitat de les ofertes que llancen les empreses requereix titulació universitària (a la resta de l'estat espanyol són quatre de cada deu). No obstant, hi ha enormes diferències entre les sortides professionals d'unes titulacions o unes altres.

Segons l'últim informe de Infoempleo-Adecco, la titulació més demandada per les empreses l'any passat va ser la d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), però l' informe apunta que les enginyeries en general i les d'Informàtica i Telecomunicacions en particular, són les titulacions amb una ocupabilitat més alta (on hi ha un elevat nombre d'ofertes laborals i pocs titulats optant a elles).

Els enginyers informàtics ocupen el segon lloc en aquest rànquing de titulacions més demandades, mentre que la Enginyeria Industrial es situa en el quart lloc.

Més informació AQUÍ