Els estudis de l'àmbit informàtic de l'EPS obtenen un dels millors resultats de la UdL al rànquing estatal de la "Fundación Conocimiento y Desarrollo (CYD)"

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

La Universitat de Lleida (UdL) destaca per l'alt rendiment de la seua recerca, segons el darrer rànquing estatal que elabora la Fundación Conocimiento y Desarrollo (CyD) que analitza fins a 31 indicadors institucionals de 60 universitats espanyoles.

El document no permet ordenar per centres, si no que l'estudi està agrupat per àmbits de coneixement: Empresarials, Física, Enginyeria Elèctrica, Enginyeria Mecànica, Informàtica, Psicologia i Medicina i analitza cinc categories: ensenyament, recerca, transferència del coneixement, orientació internacional i contribució al desenvolupament regional.

La Universitat de Lleida obté els seus millors resultats en els àmbits de Medicina, Psicologia i Informàtica. Pel que fa concretament a la Informàtica, el rànquing destaca:

- La taxa d'estudiantat per PDI.

- L'atracció d'estudiantat nacional i internacional als graus.

- L'atracció d'estudiantat nacional als màsters.

- La captació de fons internacionals per a recerca.

Mentre, l'estudiantat de l'àmbit de la informàtica valora dels estudis:

- Les instal·lacions universitàries.

- El contacte amb el professorat.