Els informàtics, entre els professionals que tenen les taxes d'ocupació més altes

MEINF Especialitats

Segons les últimes dades de l'Enquesta de Població Activa, periodistes, matemàtics i informàtics, són els professionals que tenen les taxes d'ocupació més altes (s'acosten al 90% de la taxa d'activitat).

Les persones que hagin estudiat Periodisme i Informació, Informàtica o Matemàtiques i Estadística tenen més possibilitats de trobar feina que aquells que tenen una formació bàsica, que són les persones que han assolit l'ensenyament secundari obligatori o el batxillerat. Per tant, el nivell de formació assolit és un factor determinant alhora de trobar feina ja que la taxa d'ocupació per aquestes persones es tan sols del 35,23%.

En concret les persones de formades en l'àmbit de la Informàtica i les Ciències de la Computació assoleixen una taxa d'ocupació del 89,4%.

En general, la taxa d'activitat dels homes és més gran que la de les dones, excepte en Matemàtiques, Mecànica i Electrònica, o Veterinària, on elles els superen.

Fins al proper 15 de setembre resta oberta la convocatòria de preinscripció al Màster en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, acreditat amb excel·lència per AQU Catalunya i pioner a l'estat en la seva modalitat de FormacióDual

eficient-natural2

Podeu consultar l'article complet a Mastermania.com