Els premis AETI al millor projecte informàtic distingeixen Marcel Ortiz, Josep Alòs, Gerard Rovira i Pau Balaguer

Pròximament es realitzarà l'acte de lliurament dels premis a l'EPS

Històric Premis AETI

Premis al Millor TFG i TFM de la branca informàtica

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) i l’Associació d’Empreses de Tecnologia i Sistemes d’Informació de Lleida (AETI) convoquen, anualment els Premis AETI al millor Projecte Informàtic de Treball Final de Grau (TFG) i Treball Final de Màster (TFM).

Reunits el passat 29 de juliol els membres del jurat (Sr. Josep Ramon Freixanet i Sr. Roger Garray, representants d'AETI i Sra. Magda Valls i Sr. Josep Lluís Lérida - representants de l’'EPS), s’ha acordat premiar els següents treballs:

Premi AETI al Millor TFG per al Grau en Enginyeria Informàtica, dotat amb 600€:

• Títol: TeamCode: Programació en línia en temps real
  • Alumne: Marcel Ortiz Sánchez
  • Director/s:  Juan Manuel Gimeno Illa

Premi AETI al Millor TFG per al Doble Grau Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses, dotat amb 600€:

• Títol: Software as a service for managing jobs in a computation cluster
  • Alumne: Josep Alòs Pascual
  • Director/s:  Carlos Ansótegui Gil i Anna Tena

Excepcionalment, degut a la qualitat dels treballs presentats, el jurat ha considerat premiar com a millor TFM del Màster en Enginyeria Informàtica dos treballs. Per tant, en aquesta edició, els premis AETI al Millor TFM, amb una remuneració econòmica de 600€ cadascun són per a:

• Títol: Verification of Self-Sovereign Identities in Ethereum applied to a Media Reuse Smart Contracts Scenario
  • Alumne: Gerard Rovira Sánchez
  • Director/s: Juan Manuel Gimeno Illa, Roberto García González
  • Títol: Computer-assisted contrast detection to assign and quantify protein complexes of individual lysed cells in fluorescence microscopy images: CAD-FM
  • Alumne: Pau Balaguer LLaquet
  • Director/s: Jordi Vilaplana, Rui Alves

Tradicionalment l'acte de lliurament dels Premis AETI es duia a terme en el transcurs del sopar d'antics alumnes, PDI i PAS de l'EPS. Aquest any però, donades les circumstàncies actuals provocades per la Covid-19, l’acte és realitzarà presencialment en petit format el pròxim dimarts 13 d'octubre a partir de les 10.00 hores a la Sala e Graus de l'EPS (2.03).