Engijoc, en col·laboració amb l'EPS, impulsa un Campus Tecnològic d’Estiu a Lleida

S'oferiran cursos de Robòtica, Scratch o Drons per a nens d'edats compreses entre els 6 i les 16 anys

Aquest estiu l’empresa Engijoc en col·laboració amb l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Un iversitat de lleida (UdL) impulsen un Campus Tecnològic d’Estiu a Lleida amb l'objectiu d'oferir i impulsar activitats didàctiques que satisfacin les inquietuds i curiositats dels infants mitjançant el joc.

Donada la col·laboració ja existent d’Engijoc amb l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida en la organització de la Word Robot Olympiad, ambdues institucions han arribat a un acord de col·laboració per a oferir  activitats d'àmbit STEAM (Robòtica, Scratch, STEAM, Drons) en el marc d’un Campus Tecnològic a l’EPS (Campus de Cappont – Universitat de Lleida) aquest estiu.

En concret, els tallers que és desenvoluparan per part d’Engijoc a l’EPS són:

Robòtica. Del 25 de juny al 27 de juliol (Torns per setmanes). De 6 a 16 anys

Programació Scratch. Del 9 al 13 de juliol de 2018. De 9 a 16 anys

Projecte STEAM. Del 2 al 6 de juliol. De 9 a 16 anys

Robòtica Plus. Del 25 al 29 de juny de 2018 i del 16 al 20 de juliol de 2018. De 10 a 16 anys

Simulador de Dron. Del 23 al 27 de juliol. De 10 a 16 anys