Enregistraments de les sessions de la Jornada de Portes Obertes Virtual EPS (Lleida i Campus Igualada)

realitzada el dissabte 24 d'abril de 2021

Els centres docents de la Universitat de Lleida van oferir el passat dissabte 24 d'abril una Jornada de Portes Obertes Virtual (JPOV). Un total de 500 nuclis familiars es van inscriure per a la primera Jornada de portes obertes de Lleida i una seixantena a Igualada. La major part eren de les comarques de Lleida i Barcelona, mentre que de fora de Catalunya hi ha prop d'un 10% d'inscrits. Pel que fa a l’Escola Politècnica Superior van participar en aquesta primera Jornada Virtual de Portes Obertes de la Universitat de Lleida, 83 nuclis familiars a Lleida i 19 a Igualada.

L'Escola Politècnica Superior va organitzar la JPOV, tant al Campus Lleida com al Campus Igualada, sota la coordinació de la sotsdirectora d'estudiantat, promoció i qualitat de l'EPS, Susanna Maza

La JPOV es va desenvolupar en format de videoconferència i multisala amb la participació de l’equip directiu, els coordinadors de titulacions i alumnes. Aquestes sessions es van enregistrar per poder consultar-les:

Magda Valls, directora EPS

Carla Vintró, sotsdirectora de l'EPS al Campus Igualada

Daniel Chemisana, coordinador del GEM, Marcel Tresánchez, coordinador del GEEIA i Eduard Gregorio, coordinador del GEES

Esther Bartolí, coordinadora del GEQ i Josep Rius, coordinador del GEOIL

Josep L. Lérida, cap d’estudis de les titulacions de l’àmbit informàtic i Jordi Planes, coordinador del GEI

Félix Albertos, coordinador del GTIDiC

Sílvia Miquel, coordinadora del DGGEIADE

Julià Coma, coordinador del GATE

Rosa M. Gil, coordinadora del GDDiTEC

Cristian Solé, sotsdirector de relacions internacionals de l'EPS