Equip de LleidaHack, l'associació d'alumnes d'informàtica de l'EPS, guanyadors de la HackUPC

Dos equips de LleidaHack, una associació creada principalment per alumnes de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (EPS) per a fomentar la passió per la informàtica i la tecnologia, van participar el passat cap de setmana a la HackUPC, una Hackathon organitzada per l'associació d'estudiants HackersUPC de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Aquesta edició va consistir en una Hack online de 36 hores amb 6 reptes de diferents sponsors: InfoJobs, TypeForm, IThinckUPC, UPC-FIB, Floorfy i Thoughtworks.

Més de 300 participants van gaudir dels reptes i, finalment van presentar 72 projectes per als sis diferents reptes proposats.

L'equip de JobCa-Lleida format Paula Gallucci Zurita, Oriol Alàs Cercós, Joaquim Picó Mora (alumnes de 4rt curs del Grau en Enginyeria Informàtica a l'EPS) i Jofre Riba Sánchez (Estudiant a la UOC) va resultar guanyador del repte d'Infojobs amb el projecte JobCall, una aplicació per a fer speed dating online [Link al projecte: https://devpost.com/software/jobcall]

El premi va consistir en una nintendo switch per cada un dels participants, a més de poder realitzar una presentació del projecte a tot l'equip d'InfoJobs.

En el transcurs de la Hackathon, es va realitzar una streaming per la plataforma de Twitch per veure el desenvolupament del codi en viu.