Escola d'Estiu AIPO per a Estudiants de Doctorat en Interacció-Persona Ordenador

Sergio Sayago, professor del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació de l'escola Politècnica Superior (EPS) del Campus Igualada-UdL i membre de GRIHO, lidera l'organització de la primera Escola d'Estiu AIPO per a Estudiants de Doctorat en Interacció-Persona Ordinador.

L'escola d'estiu AIPO oferirà formació en temes transversals en investigació i realització de tesis doctorals en l'àmbit de la Interacció Persona-Ordinador (IPO) per estudiants de doctorat en aquest camp de coneixement. Els destinataris són estudiants de doctorat socis de AIPO que realitzin la seva tesi doctoral en les temàtiques afins a la IPO i està especialment dirigit a estudiants espanyols i llatinoamericans, sobretot en els seus primers anys de l'doctorat.

Es realitzarà en format online durant els dies de l'5 a el 9 de juliol de el present 2021.

Docents:

Tots els cursos són gratuïts per als estudiants de doctorat que siguin socis de AIPO. El nombre mínim d'inscripcions per a la realització de l'escola d'estiu és de 10 estudiantsFormulari d'inscripció