Estudi de la percepció dels pares sobre les enginyeries TIC

itscool

Amb motiu del Dia Mundial d'Internet es van presentació dels resultats de l'estudi realitzat per l'Associació Itscool en col·laboració amb la FaPaC, sobre la percepció dels pares sobre les enginyeries TIC.

L'estudi pretén analitzar la percepció que tenen els pares dels alumnes dels darrers cursos de primària i d'ESO envers els estudis i professions d'enginyeries TIC, entenent per TIC les noves tecnologies de la informació i comunicació que avui trobem per tot arreu, de manera evident  (mòbils, internet, programes informàtics, etc.) i no tant evident (control del transport públic, loteries, pagaments, cinema/TV/radio, nous electrodomèstics, etc.), i que són una realitat mercès a la feina desenvolupada pels enginyers i enginyeres en informàtica, telecomunicacions, electrònica i multimèdia principalment.

L'estudi destaca la bona percepció sobre el futur professional de les enginyeries en informàtica i telecomunicacions per part dels pares del alumnes. Podeu donar un cop d'ull al resum de l'estudi AQUÍ