Exàmens presencials en la tornada post-nadalenca

La Universitat de Lleida (UdL) ha reprès l'activitat aquest dilluns, 10 de gener, després de les vacances nadalenques recomanant la presencialitat tant a la docència com als exàmens. Així ho estableixen les directrius del Consell de Direcció que deixa, però, la possibilitat als diferents centres de la UdL d'adoptar canvis en el model docent i, al professorat, de realitzar activitats avaluatives en línia. Els rectors de les universitats catalanes, inclòs el de la UdL Jaume Puy, es reuniran virtualment amb la consellera de Recerca i Universitats el proper 18 de gener per fer un seguiment de la situació. En una primera trobada, van apostar per un retorn a les classes presencial.

Pel que fa als exàmens, tots els centres de la UdL han comunicat que la norma general és realitzar-los presencialment, malgrat que el professorat pot decidir a títol individual fer-ho de manera virtual. Es mantenen totes les mesures de prevenció: evitar aglomeracions a l'entrada i la sortida de les proves, la ventilació de les aules, una durada màxima de dos hores i l'ús del gel hidroalcohòlic i la màscara.

Calendari Acadèmic EPS

Text: Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: Exàmens presencials en la tornada post-nadalenca