Èxit d'assistència a la reunió informativa d'IAESTE

wpid-IMG-20120927-WA0000

Ahir es va realitzar una xerrada informativa per part d'IAESTE adreçada a tots els estudiants de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida interessats a realitzar una estada a l'estranger. La convocatòria va reunir prop d'una cinquantena estudiants. En la reunió es va explicar el funcionament de l'associació i es va informar de les diferents universitats existents amb les que, actualment, IAESTE Lleida manté contactes.

IAESTE (www.iaeste.udl.cat) és una associació d'estudiants que gestiona un programa d'intercanvi de pràctiques remunerades a l'estranger. IAESTE Lleida va renéixer  l'any 2007 de la mà del Consell de l'Estudiantat de l'Escola Politècnica Superior i ha aconseguit,  gràcies als esforços dels seus membres i el suport de l'EPS, ser una de les associacions d'estudiants més actives de la Universitat de Lleida.

IAESTE, però, està formada per universitaris de més de 80 nacionalitats que cerquen i intercanvien pràctiques en empreses de caire cientifico-tècnic per a tenir la possibilitat de fer estades en empreses de molts països i alhora conèixer noves cultures.

El lema d'IAESTE és "Estudiants, tecnologia i entesa cultural." demostrant que l'objectiu principal d'aquesta associació és connectar estudiants amb empreses estrangeres, oferir a aquests estudiants experiència laboral i enriquir tant els estudiants com els països que els acullen.