Èxit de la xerrada d'Esteve Josa: "L'experiència Mc Laren"

[caption id="attachment_8398" align="alignnone" width="470" caption="Esteve Josa, amb en Francesc Giné, director de l'EPS i en Francesc Vidal i Guillem Boira, coordinadors de l'assignatura"]P5051032_rw-fst_FA[/caption]

En el marc de la Matèria Transversal/Curs de Lliure Elecció, "Els enginyers i el seu entorn professional i les habilitats en management per accedir-hi" d'en Francesc Vidal i en Guillem Boira, que s'està realitzant durant els mesos de febrer a juny, ahir 5 de maig, es va dur a terme la xerrada "L'enginyer en l'empresa internacional. L'experiència Mc LAREN", a càrrec d'Esteve Josa Farran.

Esteve Josa és un antic alumne de l'Escola Politècnica Superior, natural de Les Borges Blanques que actualment treballa a l'empresa d'automoció Mc laren com a enginyer de desenvolupament. En concret l'Esteve va estudiar Enginyeria Tècnica Industrial, amb l'especialitat de Mecànica.

L'objectiu de la xerrada es el d'atansar als actuals alumnes del centre una de les realitats laborals d'allò que estudien i motivar-los amb experiències reals, de gent real i propera que han passat pel mateix lloc per on ells transiten actualment. A més, en aquesta xerrada l'Esteve va tenir a bé de dur un cotxe esportiu de gamma alta de Mc Laren perquè tots els alumnes poguessin veure i gaudir en directe d'un vehicle d'aquestes característiques.

P5051025_rw-fst_FA

Premsa