Èxit de matriculació al Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

images

La vicerectora de Docència de la Universitat de Lleida, Isabel del Arco, en el marc de l'inici del curs 2010-2011 , va destacar que els nous estudis de grau que va concedir la Generalitat per aquest curs acadèmic estan plens o amb un nombre de matriculats molt elevat quan encara falten per inscriure's-hi els alumnes que s'examinen de selectivitat al setembre.

Aquest és el cas del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l'Escola Politècnica Superior. En aquests moments compta amb 34 matriculats en les 40 places previstes inicialment.

Isabel del Arco també va destacar la importància que tindrà pels estudiants de Lleida el fet que l'EPS ofereixi, a partir d'aquest curs, el Màster en Enginyeria Industrial per què "permetrà al alumnes de Lleida no haver de marxar a Barcelona, Terrassa o Saragossa a cursar enginyeria superior".

Premsa

Segre  08-09-10  [pdf]