Èxit de participació al EPS-IT Speed Dating 2019

10 empreses i més de 40 estudiants han participat d'aquesta nova activitat de l'EPS

Aquesta tarda l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) ha endegat una nova activitat sota la coordinació dels professors Marga Moltó, coordinadora de les Pràctiques Tutelades en Empresa de l'EPS i Josep Lluís Lérida, Cap d'Estudis de la branca informàtica de l'escola: La EPS-IT Speed Dating.

L’objectiu principal de la EPS-IT Speed Dating és donar veu a les empreses TIC de la nostra àrea d’influència davant els estudiants que acaben el Grau d'Enginyeria Informàtica (GEI) i el doble Grau d’Enginyeria Informàtica i Administració i direcció d’empreses (GEIADE).

Els estudiants tenen un ampli ventall d’ofertes de treball i empreses, però no tenen eines efectives per prendre una decisió i desconeixen el que moltes empreses fan. Les empreses per altra banda tenen una gran necessitat de cobrir les seves ofertes laborals, i per fer-ho han de donar-se a conèixer davant dels possibles candidats i explicar-los els projectes que estan duent a terme i les vacants que volen cobrir, tot això de la forma més atractiva i engrescadora possible.

Sota aquesta premissa neix aquesta activitat de Networking dinàmica i atractiva que es caracteritza per fer entrevistes ràpides i concises en un temps limitat (5 minuts). Aquest format afavoreix el contacte, l’intercanvi i la proximitat a l'hora de conèixer el candidat o l'empresa ideal i permet fer el màxim nombre d’entrevistes en el mínim temps possible.

No obstant, per als 40 alumnes que hi han participat, l’objectiu no era únicament el de fer entrevistes laborals. Les empreses els han explicat de forma breu els seus projectes i les seves necessitats a tres nivells: possibilitats de contractes laborals, possibilitats de realitzar pràctiques i TFG a l’empresa i possibilitat de continuar estudiant a l’EPS el Màster en Enginyeria Informàtica en la modalitat de Formació Dual.

En aquesta primera edició de la EPS-IT Speed Dating les empreses participants han estat: