Èxit de participació al Sopar de l'Escola Politècnica Superior

Presentación1

El passat 29 de novembre, antics alumnes, professors i PAS de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van celebrar la tercera edició d'un sopar de germanor que, any rere any, es consolida com una de les activitats més esperades i participatives de l'Escola.

En aquesta tercera edició van assistir-hi vora 90 persones, que van ser testimonis del lliurament de la primera edició dels premis als estudiants amb els millors expedients acadèmics de les diferents titulacions que s'imparteixen al Centre, així com de la primera edició del lliurament de la Distinció i les Mencions a la Qualitat Docent atorgats al professorat de l'EPS.

Evidentment, la jornada també va tenir un component lúdic i festiu que va complir amb escreix amb l'objectiu primordial d'aquest tipus d'actes, que no és altre que passar-ho bé entre companys i amics en un ambient distès i amigable.

Gràcies a tots per participar en aquest esdeveniment!

facebook-logo-1024x787 podeu veure totes les imatges del Sopar de l'Escola Politecnica Superior.