FIRST LEGO League. Crida de voluntaris

LEGO-LEAGUE Que és la FLL?

FIRST LEGO League (FLL) és un torneig a nivell internacional per equips de joves entre 10 i 16 anys, amb l'únic objectiu que els participants es diverteixin i emocionin amb la ciència i la tecnologia mentre es fomenta la seva autoconfiança, el coneixement i les habilitats per a la vida. FLL desafia als nens i nenes a pensar com a científics i enginyers.

Aquest any el torneig arriba a la província de Lleida de la mà de la UdL. Un total de 16 equips d'entre 6 i 10 estudiants, posaran a prova el seu ingeni i destresa en el torneig que es celebrarà el proper 18 de Febrer a l'Auditori del  CCCT (Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera) de la UdL ( Universitat de Lleida). El Repte?

El Repte d'aquest any és la "Food Factor" o "Seguretat alimentaria". Els equips hauran d'investigar els aliments, examinar les possibles fonts de contaminació durant el seu transport i descobrir formes innovadores de prevenir la contaminació alimentaria i millorar la seva conservació. Les solucions proposades s'exposaran el dia del torneig davant un jurat. A més a més, hauran de programar un robot per resoldre missions relacionades amb el repte anual en una taula de competició tot demostrant la seva capacitat de treball en equip.

El Voluntariat?

Els voluntaris són l'ànima de la FLL. Gràcies a ells, els participants poden gaudir  d'una jornada on la Ciència i la Tecnologia comparteixen protagonisme amb l'amistat i el reconeixement d'aquelles persones que dediquen el seu temps als altres. Necessitem voluntaris per cobrir tasques de: Informació, Recepció, Acompanyament als equips, Logística, Materials, Tràfic, Imatge, etc.

Reunió Informativa

Dimecres, 1 de Febrer 18:00h

Sala de Videoconferències del CCCT - Campus de Cappont - UdL

Interessats poseu-vos en contacte amb: Fernando Guirado: f.guirado@diei.udl.cat Josep Lluís Lérida:  jlerida@diei.udl.cat