FLL Espanya: Pitalegòrics de l'INS Els Planells d'Artesa de Segre es classifiquen per l'Open Internacional FLL de Johannesburg (South Africa)

IMG_20150323_085045

Els representants de la fase local  de Lleida de la FIRST LEGO League, l'equip Pitalegòrics de l'Institut Els Planells d'Artesa de Lleida i l'equip Almetronix de l'Institut d'Almenar, han participat aquest cap de setmana a la gran Final Estatal de la FLL quallant una gran actuació.

Almetronix no va endur-se cap premi però va acabar en un més que meritòria 18a posició general en una competició on hi participaven 37 equips.

Més bé va anar la competició per als nois de Els Planells d'Artesa de Segre. Pitalegòrics va guanyar el premi al Treball en Equip, quedant cinquens a la classificació general, i va obtenir una plaça per participar a l'Open African Championship  - Johannesburg (South Africa) que es celebrarà del 5  al 7 de Maig de 2015.

IMG_20150323_084739

Cal destacar que del total dels 37 equips participants, Catalunya es la Comunitat Autònoma que més equips aporta a la Final Estatal (un total de 14) provinents de les diferents fases locals de Barcelona, Girona, Reus, Vic i Lleida. A la graella final de premiats, però, tan sols 3 equips catalans van aconseguir premi, i un d'ells va correspondre a un dels candidats seleccionats a Lleida: els Pitalegòrics.

Moltes felicitats a tots dos!