Fernando Robles López, guanyador del premi Enginyers 2018

Coorganitzat pel Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya - Demarcació de Lleida i l'Escola Politècnica Superior

Reunits els membres del jurat del Premi Enginyers, que coorganitza el Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya - Demarcació de Lleida i l'Escola Politècnica Superior de la UdL, per decidir el Projecte de Fi de Carrera guanyador, es va acordar concedir el premi dotat amb 1.200€ i 1 any de col·legiació gratuïta al Col·legi-Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya al següent projecte:

«Diseño de un difusor con CFD» de l'alumne Fernando Robles López, sota la direcció del professor Albert Castell Casol.

El lliurament del premi es realitzà el passat divendres, dia 30 de novembre de 2018, en el marc del Sopar dels Enginyers, al restaurant Finca Prats.