Ferran Badia, elegit director de l'Escola Politècnica Superior

badia

Àrea de Comunicació i Premsa UdL - Oficina de Premsa

El passat divendres, 29 de gener, es van dur a terme les eleccions al càrrec de director de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

La Junta de centre va decidir tornar a atorgar la seva confiança a la gestió de l'actual director, per un total de 27 vots a favor i 6 vots en blanc. Així doncs, en Ferran Badia i el seu equip, format per Francesc Giné, Marga Moltó, Toni Granollers i Gabriel Pérez,  continuaran al capdavant de la direcció de l'Escola els propers tres anys, un cop el rector de la UdL, Joan Viñas, ratifiqui la decisió sorgida en la Junta de Centre en la presa de possesssió es durà a terme el proper dimecres 10 de març a les 12:30h, a la sala Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida.

Recull de Premsa

Segre  03-02-10  [pdf]