Festa Major de l'estudiantat de la UdL al Campus de Cappont

IMG_0562

L'estudiantat de la Universitat de Lleida va celebrar ahir la seva 16ena Festa Major al carrer Jaume II del Campus de Cappont.

L'inici de la festa va ser força matiner ja que a les 9 del matí s'endegà amb un esmorzar popular, després va continuar amb l'emissió en directe per tot Catalunya del programa de Flaix FM, Fórmula Flaix. Durant el matí es va dur a a terme la Fira de les Associacions que va comptar amb la participació de diverses associacions estudiantils vinculades a la UdL  (Consell d'Estudiantat de la UdL, IAESTE, Amnistia Internacional, Zoilo, Plataforma KooXacció, ...). Paral·lelament es van començar a preparar les paelles pel dinar popular cuinades per diferents col·lectius estudiantils  i, ja al migdia,  els campionats de futbolí i els de botifarra i pòquer, a partir de les tres de la tarda.

A les cinc de la tarda va començar la gimcana pel campus i les vores del riu Segre i a les sis va ser el moment per a l'actuació de Los Marracos de la UdL i altres colles castelleres procedents de la resta d'universitats catalanes.

Quant als concerts, es van iniciar a partir de les 8 de la tarda amb l'actuació de Last Disaster, integrat per estudiants de la UdL, per continuar amb els Strombers i Txarango. La festa va tancar amb una sessió de Dj a càrrec de David Rey, Alberto Uzbeke i Marçal Ventura.

Premsa

27 d'abril de 2012