Fins al 20 de febrer, matrícula oberta a les Matèries Transversals EPS per al curs 2019-20

Fins al 20 de febrer de 2020, resta oberta la Matrícula a les dues propostes de Matèria Transversal que ha preparat Guillem Boira adreçades als estudiants de totes les titulacions de grau de la UdL i especialment als alumnes de l'escola.

Si algun alumne encara està  interessat en cursar-la, pot formalitzar la Matrícula de l'11 al 20 de febrer a:

1) Estudiants que han de pagar la tarifa ordinària: automatrícula des de la Seu Electrònica de la UdL (Carpeta personal > Què puc pagar > Congressos i jornades > Pagament en línia)

2) Estudiants que tenen dret al descompte de Família Nombrosa: matrícula presencial a la Secretaria Acadèmica de l'EPS.

Aquestes dues matèries s’han impartit amb força èxit en els cursos anteriors i proporcionen, a través de tallers i ponències impartides per professionals d’empreses punteres en el sector TIC i Industrial de l’àrea de influencia de la UdL, un continguts d’alta qualitat i valor afegit:

Els enginyers i el seu entorn socioprofessional (1 ECTS)

L'objectiu de la matèria Els enginyers i el seu entorn socioprofessional és principalment contextualitzar l'activitat de l'enginyer en la nostra societat, aportant l’experiència de casos reals explicats pels seus protagonistes.

En aquesta edició les ponències són:

• 17 de febrer – 19:00 h- De l'aula a l'aula, via EEUU a càrrec de Tomàs Pallejà
  • 17 de febrer – 20:00 h - DIADA L’enginyer a l’automoció ’Enginyers sobre rodes” a càrrec de Roger Quesada
  • 02 de març – 19:00  - Emprenedors de base tecnològica Blackpier a càrrec de Damià Castells
  • 02 de març – 20: 00 h - El sincrotó Alba a càrrec de Sergi Blanch
  • 09 de març – 19:00 i 20:00 h -  Una experiència a Abu Dhabi a càrrec de Víctor Mateu
  • 20 d’abril – 19:00 h - Sector Informàtic, Factory Data a càrrec de Joan Cabòs
  • 20 d’abril – 20:00 h - Sector Informàtic GFT a càrrec de Josep Ramon Freixanet
  • 04 de maig – 19:00 h – La FUNDACIO CRISALIDA  a càrrec de Jacint Marques
  • 04 de maig – 20:00 h - FLS Enginyers, Aparelladors i Solidaritat a càrrec de Marc Sendrós

Aquesta matèria transversal s'iniciarà el pròxim 17 de febrer de 2020 de 19.00 a 21.00 hores a l'aula 2.01 de l'EPS

Coaching i Lideratge (1 ECTS)

La matèria Coaching i Lideratge es tracta principalment d’assolir un nou nivell de consciència i aprenentatge sobre autoconeixement, competències directives i relacionals. Amb aquesta matèria s'analitzen els principals elements que envolten i condicionen –afavorint o limitant- l'exercici de la professió, tant en el sector públic com en l'àmbit privat, i des del nivell local fins a l'internacional, assistint a tallers vivencials i formatius que acompanyen i preparen els alumnes per a la seva integració professional.

Programa:

• Motivació de l’assignatura. Valors
  • Fonaments de Coaching. Origens. Que és el Coaching. La maqueta del Coaching. Objectius. Procés. Eines
  • Comunicació Que és la comunicació. La escolta empàtica. La connectivitat. Llenguatge verbal i no verbal. La importància de la pregunta, tipus de preguntes. La comunicació assertiva. El feedback. Pla d’acció.
  • Lideratge. Introducció al lideratge mitjançant el concepte “Competència inconscient”. Que és el lideratge. Lideratge vs gestió de persones. Planificació i gestió del temps. Estils de lideratge.
  • Treball en equip d’alt rendiment. Adaptabilitat del lideratge per aconseguir equips d’alt rendiment. Model de Lencioni de les 5 disfuncions.

Aquesta matèria transversal es va iniciar amb la presentació de la matèria el passat dia 10 de febrer de 2020 de 19.00 a 21.00 hores a l'aula 2.01 de l'EPS