Fira UdL Treball 2021. Connecta't al món laboral!

9 i 10 de març de 2021

Els pròxims 9 i 10 de març de 2021 arriba una nova edició de la Fira Treball UdL, aquest cop en format virtual!

UdLTreball és l’enllaç directe perquè les empreses i institucions puguin entrar en contacte amb universitaris/es o graduats/des de la UdL en disposició de treballar.

Per a l’estudiant, UdLTreball és la forma de conèixer de primera mà les oportunitats laborals del territori, rebre orientació específica sobre l’ocupabilitat i aprendre, mitjançant les activitats que s'hi faran, la millor manera de promocionar-se en el seu perfil laboral.

Si estudies, si t'has graduat o si tens una empresa o representes una institució, t'esperem a la fira! A més, del centenar d'empreses, col·legis professionals i institucions presents a la Fira, més de 70 es vinculen directament a possibles ofertes laborals relacionades amb els sectors dels estudiants i graduats per l'Escola Politècnica Superior!

Consulta el llistat d'empreses de l'àmbit tecnològic (TIC, Industrials, Arquitectura, Disseny Digital) que participen a la Fira.

T'oferim:

✔️ Ofertes laborals
✔️ Tallers i webinars en línia
✔️ Activitats i entrevistes amb les empreses

A més  a més, pots aconseguir 1 crèdit ECTS: inscriu-te als dos webinars i visita 2 estands virtuals!

Localització: Plataforma UdL Treball