Focus Groups per als alumnes de 1r curs del Màster en Enginyeria Informàtica

focus group MEINF (5)

Ahir els alumnes del Màster d'Enginyeria Informàtica (MEINF) de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL van participar en una sessió de focus groups pròpia. L'objectiu d'aquesta sessió és recollir informació dels usuaris sobre les idees de negoci dels grups de treball del màster.

focus group MEINF (2)

La metodologia del focus group consisteix en reunir un grup de persones (generalment entre 6 i 12) per tal d'entrevistar i generar una discussió entorn a un producte, servei, idea, publicitat, etc. Aquesta dinàmica sol està dirigida per un moderador que fa preguntes i genera la discussió al voltant del tema o producte que s'investiga amb la voluntat que els participants expressin idees i sentiments genuïns, alhora que guia l'entrevista o discussió, i evita que aquesta es desviï del tema o producte a investigar.

Amb les aportacions del focus group els equips de treball formats pels alumnes del MEINF modificaran i adaptaran les seves idees de negoci que continuaran treballant durant el semestre.