GREA Innovació Concurrent, aconsegueix captar 100.000 euros destinats a la recerca

CREA entrada2

El Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent de la Universitat de Lleida ha aconseguit captar 100.000€ destinats a la investigació en l'àmbit de l'energia.

Luisa F. Cabeza, directora del grup i professora de l'Escola Politècnica Superior explica que els acords amb l'empresa Abengoa Solar de Sevilla, sobre emmagatzematge d'energia tèrmica de plantes termosolars, amb l'empresa Ciatec de Còrdova, per a investigar millores per a equips d'aigua calenta sanitària i amb una tercera empresa de Madrid, subjecta a clàusules de confidencialitat, permetran al grup continuar investigant en les línies de recerca establertes així com continuar becant al alumnes perquè  desenvolupin les seves tesis doctorals. Aquest fet es summament important en un moment en que els recursos destinats a recerca per part dels governs central i autonòmic estan aturats.

Premsa

18 de juny de 2013