GRIHO, de l'EPS-UdL, col·labora en el treball d'un alumne lleidatà premiat als Premis de Recerca Jove 2015

Premi batxillerat

Roger Cortada Lluelles, alumne del Col·legi Maristes Montserrat de Lleida ha estat un dels 96 alumnes guardonats amb el Premi de Recerca Jove 2015, premis als millors treballs de recerca dels estudiants de 3er i 4rt d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior i Grau Mitjà de Catalunya, que atorga el Govern, a través de la Secretaria d'Universitats i Recerca i l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), amb l'objectiu de fomentar l'esperit científic entre el jovent.

En Roger Cortada motivat per conèixer com desenvolupar webs accessibles (que no ofereixen barreres per les persones amb discapacitats) va contactar amb el professor de l'Escola Politècnica Superior de la UdL i membre del Grup de Recerca GRIHO (Grup de Recerca en Interacció Persona Ordinador i Intergració de Dades), Toni Granollers, que el va tutoritzar, en referència a aquest aspecte del treball, durant els mesos de juny i juliol del 2015 al laboratori GRIHO.

Com a resultat de tot plegat en Roger va obtenir la nota màxima pel seu fantàstic treball de recerca: "Accesibilitat web:una porta oberta a tothom". Posteriorment, el treball va rebre el reconeixement per part d'AGAUR amb el Premi de Recerca Jove 2015.

Enhorabona!