Google selecciona el Liquid Galaxy Lab del Parc Científic per al seu programa “Code-in”

"Code-in" és un concurs de programari lliure per a estudiants preuniversitaris

Google ha seleccionat el Liquid Galaxy Lab per col·laborar en el seu programa Code-in, un concurs per introduir estudiants preuniversitaris, d’entre 13 i 17 anys, en el desenvolupament del programari lliure. Això obre la porta a la participació de joves de Lleida i de tot el món en el programa.

Code-in és sovint la primera experiència de molts estudiants amb el programari lliure. Per aquest motiu, està dissenyat per facilitar-los la iniciació mitjançant un conjunt de tasques que proveeixen organitzacions com el Liquid Galaxy. Els preuniversitaris seleccionen les tasques i les treballen amb l’ajut d’un mentor durant set setmanes. El concurs està dotat amb diversos premis i els joves participen en el sorteig d’un viatge a la central de Google, situada a Silicon Valley (Califòrnia).

El Liquid Galaxy és un laboratori TIC que gestiona el Parc Científic sota la coordinació d’Andreu Ibáñez i amb la col·laboració del Grup de Desenvolupadors de Google de Lleida (GDG Lleida) i en el que es desenvolupen alguns projectes amb alumnes de l’Escola Politècnica Superior de la UdL, com ara les beques Google Summer of Code.

El concurs està dotat amb diversos premis, depenent del número de tasques que finalitzin i de quantes facin, des de diplomes de Google (1 tasca), samarretes (3 o més tasques), sudaderes i fins i tot participar en el sorteig d’un viatge a la central de Google, situada a Silicon Valley (Califòrnia).

El proper 28 de novembre comença el termini per registrar-se i seleccionar les tasques a desenvolupar a través de la web https://codein.withgoogle.com/. El concurs finalitza el 17 de gener del 2018.