Gran acollida de l'EPS-IT Speed Datting 2021

Vuit empreses han participat en aquesta nova edició de l'EPS IT Speed Datting

Ahir a la tarda, en el marc de la nova matèria transversal EPS Professional Gateway l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va organitzar la segona edició de l'activitat EPS IT Speed Datting, sota la coordinació de la professora Marga Moltó, coordinadora de les Pràctiques Tutelaes en Empresa de l'EPS.

L'EPS IT Speed Datting, va viure la seva primera edició l'any 2019, es va haver d'ajornar l’any passat a causa de la situació sanitària i enguany va tornar i ho va fer en format presencial amb totes les mesures de protecció sanitària corresponents!

L’objectiu principal de la EPS-IT Speed Dating és donar veu a les empreses TIC de la nostra àrea d’influència davant els estudiants que acaben el Grau d'Enginyeria Informàtica (GEI) i el doble Grau d’Enginyeria Informàtica i Administració i direcció d’empreses (GEIADE).

Els estudiants tenen un ampli ventall d’ofertes de treball i empreses, però no tenen eines efectives per prendre una decisió i desconeixen el que moltes empreses fan. Les empreses per altra banda tenen una gran necessitat de cobrir les seves ofertes laborals, i per fer-ho han de donar-se a conèixer davant dels possibles candidats i explicar-los els projectes que estan duent a terme i les vacants que volen cobrir, tot això de la forma més atractiva i engrescadora possible.

Sota aquesta premissa s'organitza aquesta activitat de Networking dinàmica i atractiva que es caracteritza per fer entrevistes ràpides i concises en un temps limitat (5-7 minuts). Aquest format afavoreix el contacte, l’intercanvi i la proximitat a l'hora de conèixer el candidat o l'empresa ideal i permet fer el màxim nombre d’entrevistes en el mínim temps possible.

No obstant, per als alumnes participants, l’objectiu no era únicament el de fer entrevistes laborals. Les empreses els van explicar de forma breu els seus projectes i les seves necessitats a tres nivells:

• possibilitat de contractes laborals
  • possibilitat de realitzar Pràctiques Tutelades en Empresa (PTE) i Treballs Finals de Grau (TFG) a l’empresa
  • possibilitat de continuar estudiant a l’EPS el Màster en Enginyeria Informàtica en la modalitat de Formació Dual.

Per qüestions de protocol sanitari l'aforament era limitat a 18 alumnes que van realitzar una inscripció prèvia (en l'edició de l'any 2019 hi van participar 40 estudiants).

Van participar en aquesta segona edició de la EPS IT Speed Datting les següents empreses:

Així mateix, cal destacar que el format s'amplia als estudiants de la branva industrial, que viuran la seva EPS INDUSTRY Speed Datting el pròxim dijous 20 de maig