Gran participació en la Jornada d'Acollida al nou estudiantat de l'EPS

IMG_5204

Aquest dijous, 12 de setembre s'ha realitzat a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida la primera jornada de les Jornades d'Acollida programades per aquest inici de curs 2013-14.

Aquestes jornades tenen l'objectiu d'aconseguir una bona adaptació de l'estudiantat de nou ingrés a la Escola, oferint l'acolliment necessari per tal que el nou alumnat pugui  integrar-se en els teus estudis amb la màxima eficàcia possible.

La jornada, amb una participació de 120 alumnes, s'ha iniciat a les 10:00 amb la presentació de cadascuna de les titulacions per part dels seus coordinadors:

- Grau en Enginyeria Informàtica: Tere Alsinet
- Grau en Enginyeria Mecànica: Daniel Chemisana
- Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica: Francisco Clarià
- Grau en Enginyeria d'Edificació: Eduard Gregori
- Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses: Sílvia Miquel

Tot seguit, a les 11h, els estudiants han rebut la benvinguda a l'EPS i la UdL, per part de l'equip de direcció de l'Escola, encapçalat pel seu director, Francesc Giné, i en Ferran Badia, vicerector de Planificació, Innovació i Empresa; Així mateix també hi han participat, Josep M. Ribó, coordinador del Pla Tutorial de l'Escola que ha explicat als alumnes el programa Néstor de tutorització de l'Escola, en Marc Tarrés, membre del Consell de l'Estudiantat de l'EPS, que ha expressat la necessitat que els estudiants exerceixin el seu dret i el seu deure en els òrgans de govern i representació i M. José Puyalto, degana de la Facultat de Dret i Economia, que ha donat la benvinguda als estudiants que aquest any estrenen la doble titulació en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses que ofereix conjuntament la FDE i l'EPS.

Finalment, despres d'esmorzar, Els alumnes, dividits per titulacions, han participat en l'activitat de treball en equip, "Les torres de spaghetti". L'activitat ha permès als alumnes interelacionar-se i divertir-se. L'equip guanyador, format per quatre estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica, ha aconseguit aixecar una torre de 73 cm.

La segona jornada d'aquestes Jornades d'Acollida que es realitzarà demà, introduirà als alumnes en algunes de les competències transversals més generals i bàsiques com poden ser l'accés i ús de les eines per treballar al campus virtual o l'accés als fons bibliogràfics, i presentar-los diversos serveis universitaris: Biblioteca, Servei d'Informació i Atenció Universitària i Servei Lingüístic.

Imatges

Premsa