HackEPS: Obert el periode d'inscripcions a la 3a edició de la hackathon de l'EPS!

Per tercer any consecutiu l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) de la mà de LleidaHack, una associació d'alumnes de l'EPS creada especialment per aquest event, organitza la hackEPS, una hackathon on el motor principal és el desenvolupament de programari.

Donc bé, ens plau informar-vos que ja estan obertes les inscripcions a la 3a edició HackEPS!

Els diferents equips que s'apuntin hauran de desenvolupar un producte informàtic complet en el temps fixat. Un cop s'hagi esgotat el temps per a la codificació del projecte, els equips hauran de presentar el seu producte davant un jurat, que triarà la millor solució al problema plantejat.

Un cap de setmana d'activitat, que començaria el dissabte 23 de novembre al matí i finalitzaria el diumenge, 24 de novembre al migdia. Els participants podran participar tant de forma individual com en grup, fins a un màxim de 4 persones.

Fins al moment la Lleidahack compta amb la presència de Eurecat, BonArea, Semic i Invelon ... us seguirem informnat!

Finalment us recordem que podeu seguir l'actualitat de l'esdeveniment en aquesta mateixa web o bé a Twitter, Facebook o Instagram

Animeu-vos i particupeu a la HackEPS!