Headmouse i VirtualKeyboard arriben a les 400.000 descàrregues

headmouse2010udl

El ratolí virtual anomenat HeadMouse i el teclat virtual o VirtualKeyboard desenvolupat pel grup de Robòtica del GREA de l'Escola Politècnica superior de la Universitat de Lleida, Indra i la Fundació Adecco, en el marc de la Càtedra de Tecnologia Accesible, ha arribat a la xifra de 400.000 descàrregues, efectuades en 95 països de tot el món.

Aquest èxit es deu al fet que es tracta d'una tecnologia única al món ja que es gratuïta, que oferiex un alt grau d'eficàcia i que la seva utilització és molt senzilla i no requereix cap aprenentatge previ. Totes dues solucions permeten a les persones amb problemes de mobilitat controlar el ratolí i el teclat de l'ordinador a través de gestos facials i moviments de cap.

Premsa

9 d'agost de 2013