III Edició del Projecte Integrador del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació de l'EPS al Campus Igualada-UdL

El passat divendres el Campus Igualada-UdL va acollir la III edició del Projecte Integrador del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació (GTIDIC) de l'Escola Politècnica Superior (EPS).

Els projectes s’han desenvolupat conjuntament en el marc de 4 assignatures de 2n curs del GTIDIC, sota la coordinació dels professors Sergio Sayago i Jordi Mateo:

• Aplicacions per a Dispositius Mòbils
  • Innovació a les TIC
  • Experiència d’Usuari
  • Especificació i Anàlisi de Sistemes Interactius,

En aquesta edició es va demanar als estudiants crear una empresa d'innovació tecnològica basada en la tecnologia per a dispositius mòbils i implementar el primer producte d'aquesta startup. El producte és joc casual de cartes o daus per dispositius natius Android.

El tribunal estava format per:

• Sergi Rubio, CTO de l'empresa Stikets
  • Toni Tebas, CTO i Chief Cloud Architect a Engisoft
  • Maite López, Talent and team care de MPM Software
  • Victor Gil, programador de videojocs a Pendulo Studios S.L
  • Jordi Mateo, professor del GTIDIC
  • Sergio Sayago, professor del GTIDIC

El tribunal va remarcar la qualitat de les presentacions i dels treballs realitzats de manera unànime.