Indra busca 75 informàtics per la seu del PCiTAL

3859216_0

Indra, la primera empresa a instal·lar-se al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL), va inaugurar ahir un Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU), amb la finalitat de resoldre des de Lleida les incidències tècniques de les empreses per  via telefònica o bé accedint a la xarxa informàtica del client de forma remota. El servei d'atenció és realitzarà en català, castellà i anglès, i en horari més restringit, en altres llengües com el francès, el àrab, el rus o el portuguès.

El president d'Indra a Catalunya, Manel Brufau, va explicar que l'empresa preveu crear a Lleida 75 llocs de treball abans que acabi l'any 2011, el que suposarà una plantilla de 280 treballadors qualificats a Indra Lleida. En aquest sentit, Brufau va agrair l'esforç i la col·laboració existent a Lleida entre el sector privat i la Universitat de Lleida (cal recordar que el 83% del personal qualificat que treballa a Indra són antics alumnes de l'Escola Politècnica Superior). No obstant, va confirmar que la falta d'enginyers sorgits de la UdL obligarà a Indra a buscar noves fórmules per ocupar els llocs de treball que des de la bossa de titulats de l'EPS no es poden ocupar, ja que en aquests moments hi ha més oferta de feina que titulats per cobrir-la.

premsa

11 de març de 2011