Informació referent a la matèria transversal EPS: Els enginyers i el seu entorn socioprofessional

verdaguer (6)
Xavier Vedrdaguer, ponent de la MT el passat curs 2016-2017

Us informem que ja s'ha publicat el Programa definitiu de la matèria Transversal de l'EPS, Els enginyers i el seu entorn socioprofessional, coordinada per en Guillem Boira, Coach Enginyer Industrial i Llicenciat en Psicologia, i adreçada als estudiants de totes les titulacions de grau de la UdL.

La Matèria Transversal, amb una càrrega docent de 3 ECTS, es desenvoluparà del 5 de febrer al 1 de maig de 2018, els dilluns de 19:00h a 21:00h a l'aula: 0.05 EPS (Jaume II, 69 - Campus de Cappont).

Els estudiants interesatas poden formalitzar la matrículade l'1 al 15 de febrer, d'acord als egüents criteris:

1) Estudiants que han de pagar la tarifa ordinària: automatrícula des de la Seu Electrònica de la UdL (Carpeta personal > Què puc pagar > Congressos i jornades > Pagament en línia)

2) Estudiants que tenen dret al descompte de Família Nombrosa: matrícula presencial a la Secretaria Acadèmica de l'EPS.